loading...
❤❤وبلاگ شخصی علی اکبر سروری❤❤
علی اکبر سروری بازدید : 76 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
اینقدری که من دنبال یه جوک خوب میگردم
تا واستون بذارم
اگه دنبال زندگیم بودم
.
.
.
 .
  .
.
الان دکترا داشتم
به همین سوی چراغ وای فای قسم 😀

 

 دختره ۱۲ سالشه اومده تو سایت دکتر زیبایی کامنت گذاشته :

چطوری میتونم بدون عمل لبامو برجسته کنم؟ :)

مامانش اومده زیرش نوشته:

.
.
.

چند بار که با دمپایی ابری بزنم تو دهنت درست میشه …!!! 😐

 •

 

 

خدایا …
حالا یه بارم شرایط بیاد خودشو با ما وفق بده،
چی میشه مگه!؟
میمیره؟ 😐
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
❤❤❤❤❤ من علی اکبر17 سالمه از بیرجند هســــــــــــتم امیدوارم از وبم خوشتون بیاد نظر یادتوووووووون نره پروفایلمم فعاله باتبادل لینکم موافقم .دوســـتـــــــــــــــ دارم ❤❤❤❤❤
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 363
  • بازدید کلی : 3,519
  • کدهای اختصاصی

    .

    كد موسيقي براي وبلاگ

    .

    چت روم


    رنک الکسا

    تصویر ثابت

    اسلایدر

    تصویر ثابت

    چ
    اس شعر همه چیز عاشقانه